2007年9月19日

OSCAR 2008---"Zodiac 殺謎藏"的視覺效果

自威尼斯影展2007及多倫多影展2007結束後, 各Oscar 2008的熱門人選陸續跑了出來。

如女主角方面, Cate Blanchett(The Golden Age), Keira Knightley(Atonement), Jodie Foster(The Brave One), Angelina Jolie(The Mighty Heart)這四位女演員的演出, 已被各界廣泛推崇能夠問鼎影后寶座。

又例如最佳視覺效果, 《Transformers 變形金剛》雖然沒有太多對手, 但一些不是特技主導的電影如《Zodiac 殺謎藏》, 也已寄出其電影的Visual Effects Team的"鬼斧神工"DVD予奧斯卡投票人.....不看不知, 那幕三藩市街角暗殺, 竟然是全廠景.....

7 則留言:

匿名 說...

下?!!!

全部都係Chroma Key???!!!!!!

估佢唔到lor!!

Donald Kwan 說...

BEN:

嚇了一跳吧!
真係要讚讚技術的先進..嘻嘻

匿名 說...

嘩,好勁呀...真係好勁呀..點解無野搵野呢搞呢???要咁大陣張,話時話:我想講,我自己睇完Zodiac之後,真係有少少同睇完1408既感覺一樣,講不出的感覺,總覺得有點唔妥.不會有太大感覺,唔知你明唔明呢?就算點LIKE 阿JAKE 都好,好俾唔到反應

Donald Kwan 說...

AROHAMIBO:

"1408"我就真覺得很無聊, 但"ZODIAC"給我的感覺是一切看似輕輕的說過, 結果也看似沒有結果似的, David Fincher的這個表達手法, 卻是把現實的整個實況表現出來......這種講故事方法在電影界其實很新, 我想各花入各眼, 這種手法卻不是人人能接受吧. :D

匿名 說...

對吧,輕輕地帶出,可能就是這一點,看慣了驚濤駭浪的效果,純玩氣氛總覺得欠缺什麼,況且,仲要卡士不差,覺得可以再好0的,而且JAKE響裏面後部才發揮作用令我很著急!!!!

Donald Kwan 說...

arohamibo: 其實呢部戲係值得再看的, 感受應會更深, 會看到很多第一次看不到的... 不過要搵日精神好能夠專心睇先至好做呢件事. :P

匿名 說...

都有想過再看
應該要俾多次機會
但ONLY背名都有排背
要非常尃注睇
不如拎本簿仔MARK住啦.哈哈

Blog Widget by LinkWithin

older posts......

Powered By Blogger