2007年4月7日

Hottie of the day: Sebastian Koch



看德國電影《The Lives of Others》時覺得Sebastian Koch的眼神有少少像Antonio Banderas(只有少少), 對他留下了點點印象, 猜不到看荷蘭電影《Black Book》時又會看到他的演出。

翻查互聯網, 原來他在德國(又或是歐洲的德語區)是一位頗有名氣的演員。

4 則留言:

mad dog 說...

係呀, 我都有睇, 佢好掂! 睇左成晚本來都唔記得佢做過邊齣戲, 原來"the lives of others"見過佢. 佢真人係女主角個多年男友黎添呀.

匿名 說...

我睇black book o個陣都諗左陣,呢個人好熟面口…

Donald Kwan 說...

ben,
我就一睇就認出佢啦, 可能係睇"The Lives of Others"時就對佢留下深刻印象, 而且在Oscar 2007亦見到佢有出席, "The Lives of Others"勝出一刻他亦有站立歡呼!

Mad Dog,
你係話"The Lives of Others"的女主角, 還是"Black Book"的?

匿名 說...

"black book" actress.

Blog Widget by LinkWithin
Powered By Blogger