2009年4月3日

《The Joy of Singing 艷婦凸務齊歡唱》: 仙樂飄飄處處淫

入場前, 以為Ilan Duran Cohen執導的這部怪雞法國片《The Joy of Singing 艷婦凸務齊歡唱》是一部歌舞片, 原來是講述來自五湖四海的人加入一個高音歌唱班, 其實是為了針對其中一位學生---目標人物美艷寡婦Constance...的一隻USB手指, 內藏有眾人爭相奪取的機密檔案。

群象劇的戲份最重角色應算原來五音不全後來變高音高手的特務Muriel(Marina Foïs), 她跟比她年輕的拍檔Philippe(Lorànt Deutsch)是追查犯人拍檔亦是床上拍檔, 可惜的是Muriel有心, Phillippe也雖然三番四次強調床上關係結束又半推半就犯, 始終也是拖拖拉拉.... 後來還加入唱家班中的瘦骨男妓Julien(Julien Baumgartner)及美艷寡婦Constance(Jeanne Balibar).....又有跟Anna的同性戀床上關係....再加上變態牙醫及伊朗多毛肥佬, 高音歌唱教師及她的兒子Joseph等等, 關係有咁亂得咁亂。當中有大量喜劇笑位。

電影不乏各演員高音即席示範, 亦有大量裸露場面, 其中演29歲群腳仔愛美麗男妓的Julien Baumgartner的正面全裸最多, 他演一邊唱高音一邊進入興奮狀況, 及最後的那幅相片也真的很好笑。


好笑還好笑, 劇本的查案特務線只是一場有趣的錯摸遊戲, 部份根本是找戲來做。如4res所說, 部份情節如Anna及Xavior為何要死呢? 其實又真的不需要。

反而Muriel及Phillippe的愛情線, 看到最後也覺這一對難能可貴。說Constance尋回自己不唱高音改唱pop songs亦見一點意義。

整體談不上出色有深度, 但也是一場可以笑笑的開心喜鬧劇(雖然電影不斷有莫名奇妙的大小角色的結局死亡....)。



《The Joy of Singing(Le plaisir de chanter)》總評分
導演:20/30
劇本:11/20
演員:12/20
美術:7/10
技術:7/10
音樂:7/10

總分:64


其他朋友的意見:
4res: 《艷婦凸務齊歡暢》:特務片包裝下,盡是性和愛的不滿足

4 則留言:

mad dog 說...

我上星期喺UA Langham Place睇, 更弊係之前係剛睇完"禮儀師之奏鳴曲", 所以睇極都唔多入戲, 係幾好笑, 不過無想像中咁enjoyable. 如果琴晚先去文化中心睇可能會鍾意多啲.

Donald Kwan 說...

MAD DOG,

咁剛睇完"禮儀師"之後睇乜, 都係難好好投入架喇...... 其實都係喜鬧劇一場, enjoy唔到都唔係損失嚟既我諗... hehe

BeAr☆BeAr 說...

這是今天的連結, 謝謝 :)

http://www.hkifflink.net/2009/04/05/2850/

Donald Kwan 說...

BeAr☆BeAr:

謝謝連結呀, THX.

Blog Widget by LinkWithin

older posts......

Powered By Blogger