2007年11月21日

最美麗女星No.12 : Naomi Watts

英國出生, 澳洲長大的Naomi Watts打從《Mulholland Dr.》國際知名度大為提升後, 基本上也維持著每年一部代表作。

前半年看了《The Painted Veil 愛在遙遠的附近》, 最近又有《Eastern Promises 黑幕謎情》(觀後感不日完成) 。前者她演演繹對丈夫討厭漸生出愛情的心路歷程, 演得很好很出色; 後者則主要戲份不在她身上, 相對發揮不大。

《Mulholland Dr. 失憶大道》最近亦出了港版DVD(重出?), 記得當年在家連環看了兩次, 雖然覺得有趣但同時亦未能解開電影中很多的謎團。可能今天再看, 又會有另一番見解。

《21 Grams 21克-生命可以有多重?》, 奧斯卡女主角提名, Alejandro González Iñárritu導演"生命三部曲"的第二作(另外兩作為《狗男女的愛》及《巴別塔》), 丈夫及女兒在車禍中喪命, 切膚之痛演得迫真, 觀者無不能容。

《KING KONG》, 個人認為是她最高難度的演出。差不多全程也是在chromakey佈景上對空氣恐慌大叫, 又跟空氣大談戀愛, 在電影製成品上卻令不少觀眾也感動得落淚。若不是片種的因素, Naomi Watts很有可能已是奧斯卡影后。

雖然演藝事業要在2000年代才得到國際性的發展, 其實Naomi Watts打從80年代便開始演戲, 亦在當時跟Nicole Kidman認識成了好好朋友...... NK跟瘋佬湯離婚後, NK也是第一時間找Naomi Watts, 在她家暫居了一會。

不查資料也忘記了, Naomi Watts曾跟Heath Ledger的相愛, 不過姊弟戀很快結束, 他們現已各另心有所屬亦各自有兒有女。Naomi Watts剛於在今年7月誕下一男孩, 於39歲時有點高齡時榮升母親了。孩子的爸爸是同為演員的Liev Schreiber。

曾有傳聞說Naomi Watts會在《Harry Potter 6》中飾演馬份的媽媽...... 不過最後好像不了了之;2009年又會有跟閨中密友NK合拍爭老公的一部劇情片《Need》上映, 還有傳聞會演出重拍希治閣的驚慄經典名作《The Birds》........ 我想Naomi Watts要維持一年最少出一部代表作, 相信應不是太難。

5 則留言:

Agnes Tse 說...

好多人都鍾意Naomi Watts.

Watts唔算好靚但幾好戲.The Painted Veil 因為佢同Edward Norton先至咁好睇. 睇番佢個biography, 其實都可以話係大器晚成(20歲時迷失方向令佢好down). Nicole Kidman比佢早成名, 但係都要拍大堆睇完就算冇乜人記得既商業片、飛甩湯告魯斯先開始起飛. 如果唔係遇著伯樂David Lynch, Watts呢匹千里馬亦無運行.

女演員要上位其實好難, 有一個同樣來自澳洲既Melissa George我都幾鍾意, 只可惜佢拍開B片商業片居多, 拍Alias又搶唔到Jennifer Garner風頭. 依家佢過左30歲, 唔知幾時先至平地一聲雷.

睇左Eastern Promises, 值得一看. Naomi戲份較次要, 但Viggo Mortensen就不得了, 演技一流. Fun哥有冇興趣寫佢呢?

Agnes Tse 說...

SORRY! 成日係Fun生活同呢度轉來轉去, 攪到我認錯人(你地都幾似樣), 當奴哥請原諒我吧!!!!!!

Kenneth6433 說...

我覺得Naomi Watts幾靚...同埋佢同Nicole Kidman好似樣!!!O個時我睇The Ring之前唔識佢,覺得佢好似好似Nicole Kidman...我想問失憶大道講係唔係佢係一個演員,有次搵個朋友排戲,之後去試鏡佢用左個完全唔同既approach去做o個套???好耐之前上電影堂個Professor播過少少片段,之後想搵黎睇但係唔知係邊套。

講開Heath Ledger, 據聞Heath開頭唔想接Brokeback Mountain,係Naomi鼓勵佢先接架...全靠Naomi!!!

Melissa George係30 Days of Nights都OK wor...其實佢係Alias都做得唔錯,睇到我好肉緊~!!!!

Donald Kwan 說...

艾麗絲謝:

哈哈, FUN都係我好朋友, 你也不用介意呀...

Viggo Mortensen真係做得好好, 我本來都有諗過將佢放入最入型男星系列中, 依加又加埋你的要求(笑), 咁下一個就做佢啦...

kenneth6433:
你唔提起, 我都唔記得HEATH LEDGER係NAOMI極力鼓勵下先肯接BBM添... :D

你同艾麗絲謝都提起Melissa George, 其實我冇睇過Alias, 所以唔識佢, 等我依家開始留意下佢先...

Agnes Tse 說...

我留意Melissa George, 並唔係因為Alias或其他電影(事實上佢參演Alias時我已經放棄追睇), 而係佢係01年既一部短命電視劇Thieves(明珠台譯作"偷天龍鳳"). Melissa George同John Stamos飾演一對水火不容、被FBI要脅做好人既雌雄大盜, 合作期間呢pair男女擦出火花...只可惜得十集就被中斷製作, 連DVD都冇出. 其實套劇好好睇架, 起碼有男女主角都叫做靚人. 戲入面Melissa George有一場三點式出水芙蓉, 真係好索...我係女人都咁講~

最近有套就黎上畫既驚慄片30 Days of Night, 又有Melissa George份!

Blog Widget by LinkWithin

older posts......

Powered By Blogger