2007年11月12日

糊塗偵探GET SMART !!!

雖然沒有太大喜歡Steve Carell, 但凡他演出的喜劇一般來說也是高水準的(除了《Evan Almighty》)....

美國上映中的新作《Dan if a Real Life》(imdb)評價很高, 但我很興趣的是明年暑假他跟Anne Hathaway拍檔, 在改編自60年代經典電視劇"糊塗偵探"(下圖)的《Get Smart》(imdb)中, 飾演的Maxwell Smart(Agent 86)及Agent 99。

據聞, Agent 99一角, Anne Hathaway是從Rachel McAdams手中搶過來的........

雖然對Anne Hathaway的感覺很不錯, 而她亦有《The Princess Diaries》、《Brokeback Mountain》、《The Devil Wears Prada》、《Becoming Jame》等作品在手, 只是我仍未找到她一部很有代表性的代表作......努力!!!

3 則留言:

匿名 說...

hiii.睇左你個BLOG一排了.
你寫啲野好好睇. =)
GET SMART有啲Scene係係我間大學度拍架.

Donald Kwan 說...

mandi:

謝謝, 以後請多多指教呀!

咁得意? 在你大學拍???

匿名 說...

係呀.我係montreal讀書的.
大概5.6月個陣有人同我講係學校見到Anne Hathaway.
不過我自己無見到呢.蝕左.哈哈

Blog Widget by LinkWithin

older posts......

Powered By Blogger