2008年7月6日

最美麗女星No.17: Charlize Theron

還記得上世紀末今世紀初, 自己還在日本諗書時, Charlize Theron在當地是紅得發紫, 電影雜誌的投票中經常高據前數名位置, 亦有不少廣告是請她作代言人, 相反在那時候的香港應沒有太多人認識她(雖然今天也是...)。

當時Charlize Theron給我的感覺是花瓶一個。當年有看過她演出奧斯卡BP提名的《The Cider House Rules》及她跟Ben Affleck合演的驚慄片《Reindeer Games》, 也不覺有什麼特別。

2003年, Charlize憑《Monster》横掃了不少影評人協會、演員公會、金球獎及奧斯卡的最佳女主角, 是繼Julia Roberts('00)、Halle Berry('01)、Nicole Kidman('02)調低艷光真正演戲後, 又一扮醜(無論身形化粧也是面目全非)而得獎的美麗女星。還記得當年是《Lord of the Rings: Return of the King》之年, Charlize步上奧斯卡得獎台時激動地說紐西蘭的每一個人已被感謝, 她也要感謝她故鄉南非的每一個人。

雖然認為Charlize在《Monster》的演出是one of my favorites in decade, 但就是她得獎前或後, 其實自己也沒有怎樣變得喜歡她的個人。直至最近的《Hancock 街頭超人》(觀後感), 她演的角色在電影前半及後半有很大的變化, 真的被她的魅力打動了, 詳細請閱《Hancock 街頭超人》: 爛泥英雄埋藏超能量驚喜

要提一提她的愛爾蘭演員長期男友(還是已結婚呢?)Stuart Townsend, , 我看過他演出的《About Adam》(imdb), 片中三姊妹Rosaleen Linehan, Frances O'Connor及Kate Hudson輪流失身失心於他的酷爆殺死人電眼美男, 而留下深刻印象。後來得知StuartCharlize的情人, 覺得非常匹配, 天生一對。





4 則留言:

Agnes Tse 說...

終於輪到佢喇! 我非常希望查理絲小姐再有代表作. 畢竟, 自Monster後未見大勇. 呢套Hancock似乎唔曾錯啊.

"追魂交易"時我覺得佢唔差, 俾魔鬼搵到人唔似人, 最後仲.... 佢演情緒崩潰戲係有一手. 相反奇洛哥拍佢既Sweet November就唔係好得, 雖然查理絲小姐好sweet.

Donald Kwan 說...

AGNES,

我都冇睇過"追魂交易"...

其實當年我都覺自己係miss咗呢部戲架, 只係唔知點解冇motivation揾嚟睇返...

匿名 說...

我有睇追魂交易喎 (講緊都好多年前…),但對入面ge Charlize Theron冇乜印象 XDDDDD

睇完只係覺得Al Pacino做得好正…

Donald Kwan 說...

ben:

你都咁講呀...咁我要睇返啦..嘻嘻

Blog Widget by LinkWithin

older posts......

Powered By Blogger