2008年7月28日

竟然有睇"High School Musical 3"的衝動... (with trailer)


觀看《WALL-E》前遇上《High School Musical 3: Senior Year》的trailer, 我心中竟然泛起10月走進電影院欣賞的滾火衝動.....

其實看過《High School Musical》首集(觀後感)後, 雖然有Zac Efron已斷定他們的target並不是我這種年紀的觀眾, 所以"2"也可免則免......

不過若決定去看"3"的話, "2"也是不可或缺吧.......



相關文章:
- HAIRSPRAY後遺症: 《High School Musical》

9 則留言:

匿名 說...

前日睇《Wall.E》前,都有睇到《High School Musical 3》的trailer,有少少興趣(我都有hairspray後遺症),不過都可能會睇碟。反而想睇Dinsey另一套動畫《Bolt》,好似好搞笑(畫質當然不夠PIXAR靚)。

匿名 說...

點解我只係睇到地心探險記trailer....嗚....

匿名 說...

講開trailer,PIXAR已發佈了下一套動畫
《Up》的最新預告片(下年暑假上映):
http://hk.youtube.com/watch?v=2dEdVwg7to4

熱烈期待!!!

匿名 說...

wah...Up段trailer入面d汽球好真!

美國五月尾做,總係覺得香港都會拖到7月先做…

ZO 說...

點解我睇wall-e無trailer既~~?!

hsm3必看喔~!!雖然沒有特別喜愛的角色~~但1&2的歌舞都很不錯~~~3會棒場...=D

Donald Kwan 說...

R:

係呀係呀, 《Bolt》都好好笑, 都想睇呀... 《up》咁得意既, 唔知講乜呢...

Donald Kwan 說...

BEN:

7月都okay既, 暑假嘛...

Donald Kwan 說...

zo:

嘩, 原來你係fans嚟架?

匿名 說...

其實2都很不錯。
所以我很期待3。
很喜歡zac~

Blog Widget by LinkWithin

older posts......

Powered By Blogger