2007年11月6日

Disney皇牌---Alan Menken魔法音符歸來!!!

在80年代末90年代初憑《小魚仙》、《美女與野獸》、《阿拉丁》、《風中奇綠》四部電影的配樂, "Under the Sea"、"Beauty and the Beast"、 "A Whole New World" 、"Colors of the Wind"四首電影歌曲, 八奪奧斯卡金像獎(還有7項金球奬及6項格林美大獎)的偉大Musical作曲家Alan Menken, 沉靜了近十年又歸來啦, 今次是為DISNEY真人/2D+3D動畫合成感恩節科幻喜劇愛情巨作《The Enchanted 魔法奇緣》編寫配樂及寫了五首新曲......




OST試聽!!!

01. True Love's Kiss
Performed by Amy Adams and James Marsden

02. Happy Working Song
Performed by Amy Adams

03. That's How You Know
Performed by Amy Adams

04. So Close
Performed by Jon McLaughlin

05. Ever Ever After
Performed by Carrie Underwood

OST試聽!!!





雖未至大熱門, 女主角Amy Adams也有高漲的OSCAR 2008影后提名呼聲(走勢情況/宣傳Trailer/電影簡介/官方網站), 還有James Marsden, Patrick DempseySusan Saradon.....

在美國是迪士尼感恩節老幼適宜巨献, 香港則多數會於翌年農曆新檔期上映, 這部也不例如。

等不了, Trailer也看了廿次以上, 依然非常笑爆嘴!

6 則留言:

Kenneth6433 說...

thx for posting the ost link!!!
I love Alan Menken~!!!
熱烈期待中~!!!好興奮~!!!!!!!!!!!

同埋真係好鍾意睇你個BLOG
我仲睇左好多舊POST
希望你唔好介意或者以為有變態佬猛咁睇你D野~~~~haha
have a nice day~~~~

Agnes Tse 說...

James Marsden好王子啊! 此君自離開X-Men隊伍後大展拳腳呢~

Donald Kwan 說...

Kenneth6433:

謝謝你的欣賞這BLOG呀! 隨便看吧, 也是胡亂發表一下.. :D

我也曾經是ALAN MENKEN的超級支持者, 不過他後來作品的魔力減退了.... 希望他的新作會再次法力奏效啦!

Donald Kwan 說...

艾麗絲謝:

James Marsden繼"HAIRSPRAY"之後, 有"ENCHANTED"白馬王子, 還有一部"27 DRESSES"愛情喜劇也是男主角嚟....

走紅囉喎, "HAIRSPRAY"真係好腳頭... (一廂情願大讚特選 :P)

匿名 說...

真人版的惡毒皇后仲有殺氣過卡通版
見到怕怕

Donald Kwan 說...

AROHAMIBO:

就咁睇個造型, 真係估唔到係Susan Saradon嚟....

Blog Widget by LinkWithin

older posts......

Powered By Blogger