2007年11月9日

"HAIRSPRAY" 孖碟DVD + 孖碟OST

距離11月20日, 還有11天。

對上一次期待一部電影的DVD面世......已是6年前《Moulin Rouge!》。

毒癮又返晒嚟啦.......



2 Discs DVD 的部份精彩Bonus

《Hairspray》Cast Does Table Read

Hairspray: You Can't Stop the Beat

Hairspray: Extensions

6 則留言:

Kenneth6433 說...

非常非常期待~!!!
前日行過加拿大既HMV有張都幾大下既掛飾~~~
唔知3區DVD會唔會有齊D FEATURES呢...

Donald Kwan 說...

kenneth 6433:

到過你個BLOG... wow!!! 估唔到你同我一樣都係超級Disney Musical Fans.....

另外, 我LINK了你的BLOG, 請不要介意. :D

匿名 說...

你又嚟啦,hahahaha,好好笑呀你真係,我下晝會找時間去買=p

Kenneth6433 說...

haha 係呀~Disney Musical係我睇戲既啟蒙老師...HAHA
Enchanted 一定會好好睇GA~HAHHA

歡迎歡迎
多D黎啦~^^
好開心呀你係我呢度第一個留言~~~^^
(因為我多數用XANGA...係BLOGGER既新人~)

Kenneth6433 說...
此留言已被作者移除。
Kenneth6433 說...

刪除左個意見係我黎GA...唔小心將個留言POST多左一次 SORRY

Blog Widget by LinkWithin

older posts......

Powered By Blogger