2007年9月11日

HAIRSPRAY: 史上最強Musical No.3

《Hairspray》(觀後感)在剛過去的週末重返美國票房10大, 累積票房114.9萬美元, 成為1974年正式統計票房30多年以來最叫座的Musical電影第三位。當然, 這沒有經過通脹調整, 而Disney一系列的Animated Musical也沒有計算在內。

01 Grease(78/$188.4)
02 Chicago(02/$170.7)

03 Hairspray(07/$114.9)

04 The Rocky Horror Picture Show(75/$112.9)
05 Dreamgirls(06/$103.4)
06 The Best Little Whorehouse in Texas(82/$69.7)
07 Moulin Rouge! (01/$57.4)
08 The Blues Brothers(80/$57.2)
09 Annie(82/$57.1)
10 The Phantom of the Opera(04/$51.3)


John Travolta, 在首三部電影中有"搽頭"的《Grease》及"噴頭"的《Hairspray》。無論是"搽頭"或"噴頭", 舞池上的他也是魅力非凡, 就算是在眾多出色演員角色的《Hairspray》中, John Travolta的Edna 出場便輕易奪取了所有觀眾的注意。

而另一位Diva, Queen Latifah亦在《Chicago》《Hairspray》中雖只是配角, 但因份量夠聲線厚, 角色亦起著決定劇情發展的作用。演技力不算厲害, 只是其存在感已足以壓足整部電影。

一位Musical Legend, 一位Diva......豐富了喜愛Musical觀眾的生命。

8 則留言:

Fun 說...

又係hairspray.. 你諗住講到幾時?

日本即是日本,張日版poster好靚~

Donald Kwan 說...

Fun: 嘻嘻, 有嘢講時都仍會繼續講落去...

日本上戲要target女性市場, 所以日版海報焦點在肥妹有偉大夢想變身灰姑娘...

匿名 說...

你寫hairspray啲文,就嚟可以寫thesis啦=p

Donald Kwan 說...

pinocchio:

都真係寫得太多, 對其他電影不公平 :p

其實都有幾套戲睇完覺得可以寫下都落筆... :$

匿名 說...

TO donald:

我能明白你的感受,睇完之後真係好鍾意好鍾意,我一路睇一路笑得好開心..真係好正,個個角色都好討好..唔緊要,你繼續寫,我一定see..我愛上了Zac Efron.我已download了 high school musical 1 來看..愛死他了.

我自己睇完"hairspray" 我都不停search佢地0的野,好好好想了解多0的呢班精彩的演員多些.

"movie is my life"

Donald Kwan 說...

Arohamibo:

哈哈, 我話你知我那篇"Hottie of the day: Zac Efron"單頁檢視流量高得不得了, 拋離晒hairspray其他演員的單頁post, 寫咗都未夠兩個禮拜就破了"Hottie of the day"series的記錄。

ZAC真係紅爆!

匿名 說...

剛剛故意去找回舊版(1988)的Without Love聽聽,
發現女聲不知是故意還是什麼,
唱得尖得令人耳朵不舒服。(不過88年版和07版女主角的聲音也是屬於甜美類)
建議Donald Kwan如果想說下去,
可找回舊版對比一下。
我也很喜歡hairspray,
支持你說下去~

Donald Kwan 說...

Lily:
謝謝你的支持啊呀 :D

舊版我也看了, 遲一會也會寫的啊....

Blog Widget by LinkWithin

older posts......

Powered By Blogger