2007年9月13日

OSCAR 2008---Jon Stewart梅開二度!

44歲的Jon Stewart, 已被正式公佈為第80屆奧斯卡的主持, 繼OSCAR 2006之後的第二度擔任這重任。

兩年前的OSCAR 2006, 即是《Brokeback Mountain》爆大冷敗給《Crash》的那一年, 美國只有3890萬觀眾, 比OSCAR 2007的3990萬觀眾(Ellen DeGeneres/《The Departed》), OSCAR 2005的4210萬(Chris Rock/《Million Dollar Baby》)也收視低。

而歷史上最高收視的一年是OSCAR 1998, Billy Crystal第8次主持, 當年得獎電影是紅爆的大熱門《Titanic》, 錄得5500萬觀眾。收視跟當年電影的受歡迎程度, 也許也有點點關連......

其實除了Chris Rock外, 包括Whoopi Goldberg, Steve Martin, David Letterman等所有曾當OSCAR主持的也頗喜愛, 也是看得很開心。 :D

5 則留言:

匿名 說...

我想睇billy crystal同whoopi goldberg.....

我唔記得jon stewart個表現但我覺得ellen degeneres幾悶....

匿名 說...

唔知點解, 每次見到係男司儀的話, 我會覺得係抄billy crystal的style; 女就係跟胡比....

話雖如此, 近年d司儀真係好悶.

我諗都係要等到billy做司儀先會有心機睇足全場.

Donald Kwan 說...

ben:你上YOUTUBE找找吧, 應會找到BILLY及WHOOPI的精華片段吧.

眾本無相: 哈哈, 可能我睇OSCAR, 主要不是不是看司儀, 所以我每年都看得很開心吖... :D

匿名 說...

我都寧願係佢都好過上年阿Ellen DeGeneres. 不過最鍾意都係Billy Crystal.

Donald Kwan 說...

mad dog: Billy Crystal係永遠的經典嚟, 都真係冇人可以高班過到佢..哈哈

Blog Widget by LinkWithin

older posts......

Powered By Blogger