2008年3月4日

Hottie of the Day: Michael Cera


由10歲便開始演出電影劇, 15歲憑「Arrested Development」開始闖出點點名氣, 真正成為指日可待未來新星是去年, Michael Cera就在無敵19歲時一口氣演出2部叫好叫座猛片《Superbad 弊傢伙...玩大咗》(觀後感)及《Juno 少女孕記》(觀後感)。

可能有朋友會覺得Michael Cera的樣子有點奇特, 不是標準俊男型仔, 但據我所知也有不少朋友很喜歡他那純真傻瓜的神態及行徑。

在《Juno 少女孕記》的片末, 他跟Ellen Page兩支公兩支結他的的天然合唱"Anyone Else But You"(連結), 也是自己今年心愛的一首電影歌曲之一。

根據IMDB(連結), Michael Cera在未來兩年將會有5部電影在美國上映, 演員排名不是首位便是第二, 其中包括《Arrested Development》的電影版……雖然看電影片種5部電影多是青春電影或是只顧美國觀眾口味的為多, 但紅就是紅…....

同時20出頭, Michael Cera走勢直迫Zac Efron及Shia LaBeouf……

相關電影文章:
- Juno 少女孕記- 觀後感
- Superbad 弊傢伙...玩大咗- 觀後感
- "Anyone Else But You" from "JUNO" Original Soundtrack

9 則留言:

Agnes Tse 說...

果首"我要癡住你, 皆因我用膠水做...", 勁抵死.

ZO 說...

我喜歡他的"萬年驚恐症眼神"~~~跟他講鬼故一定好有成功感~~~~XDDDDD

Agnes Tse 說...

"萬年驚恐症眼神"? 哈哈, 令我諗起"520萬退休款項"廣告果位男主角!

Donald Kwan 說...

AGNES:

那首膠水歌, 我在戲院聽到時都已經笑到死咗啦...

Donald Kwan 說...

ZOEI:

萬年驚恐症眼神... 哈哈, 你形容得好傳神, 掂!!!

Donald Kwan 說...

AGNES:

"令我諗起"520萬退休款項"廣告果位男主角!".....

少睇電視, 我唔知係邊個添... :c

匿名 說...

非常喜歡arrested development,阿仔同老豆非常搞笑!

Donald Kwan 說...

FAX MODEM:

我未睇過添...

係咪都應該搵嚟睇下呢?

CH Mak 說...

About 2 years ago a trend started which makes nerdy twinky guys the "IT" thing in Hollywood. Cera is definitely a cover boy representing these dudes.

Blog Widget by LinkWithin

older posts......

Powered By Blogger