2007年8月25日

1.18.08

這電影一直都沒有名字, 大家也知道他是08年重頭巨作, 但大家也一直只能叫這電影為《Untitled J.J. Abrams Project》。J.J. Abrams是《M.I.III》的導演、是電影劇「Lost」及「Alias」的監製。今次他監製的這電影因為沒有名字, 完全不知道內容, 故弄玄虛的同時亦大大增加了大眾對這project的好奇心。

當《變形金剛》在美國上映時, 《Untitled J.J. Abrams Project》的Teaser Trailer在電影前放映, 引起廣泛迴響。

必看1'50"Teaser Trailer: http://www.apple.com/trailers/paramount/11808/


Fareware派對突然變成自由神像頭襲地球。1分50秒全Hand-held拍攝..... 聽到那對白嗎?





"I saw it! It's alive! It's huge!"






至今仍沒有人肯定《Untitled J.J. Abrams Project》的正式戲名。宣傳海報上沒有, 而imdb.com仍是沿用《Untitled J.J. Abrams Project》

有說正式名字就是《1-18-08》, 亦即是在美國的公映日期08年1月18日。又有人說是《Cloverfield》或是《Monstrous》......

迷。

9 則留言:

匿名 說...

thanks for telling me that...I like JJ adams since Alian (of coz the first 2 seasons only)....he directed mission impossible 3....he got something new in mind always, but he can't help "LOST"....look forward to his new project!!

Donald Kwan 說...

soguff: 我都好期待這部電影, 不過我不喜歡"M.I.III".

匿名 說...

對呀,神神秘秘的令人好想睇,而且仲要係LOST既導演,真係唔睇唔得,有睇過LOST就知道J.J. Abrams好懂得營造氣氛,我睇晒三季LOST都不得不佩服他..不過看雜誌有報導這套片子絕大可能是全用DV拍的,有點像"死亡習作"如果是的話,興趣有減!!!!

Donald Kwan 說...

AROHAMIBO: 全片DV拍??

匿名 說...

MONDAY 前兩期說是喔!!!!和"死亡習作"差不多吧,不過我諗無咁搖掛!!

Donald Kwan 說...

AROHAMIBO: um....全片DV拍, 但有驚人電腦效果特技???好創新好革命性喎.. :P

匿名 說...

你咁答我好搞笑(好創新好革命性喎),我開頭睇0個時,都覺得:E,咁怪既,又DV但係又CG,點整呀?但係本書真係咁寫,所以我都呆左!


題外話:在LONG TIME AGO的時候,我在百老匯電影中心睇戲時,我好似見到你,但唔肯定.只是靠你PROFILE的細相來認的,但以本人經驗來說,10次有10次都中,可能係你喔..哈哈!

Donald Kwan 說...

arohamibo:哦?你當時睇咩戲呀?我又去睇咩戲呀?我基本上好似有成80%既戲都有BC睇..:D

匿名 說...

說是LONG TIME AGO,就真係唔記得LU,下次再見到你,我再話你知...已經認住你個嘜頭

Blog Widget by LinkWithin

older posts......

Powered By Blogger