2008年1月19日

《Elizabeth: The Golden Age 黃金盛世》: 年紀大了, 氣勢也大不如前

首部曲《Elizabeth: The Virgin Queen》, 當年爆冷得到Oscar 1999的7項提名, 最佳電影硬撼《Shakespeare in Love》、《Saving Private Ryan》、《Life is Beautiful》雖敗尤榮, 女主角Cate the Great輸得有點不值, 但對手是當年紅爆的Gwyneth Paltrow, 冇法......結果只贏了最佳化粧一獎。

事隔九年的二部曲《Elizabeth: The Golden Age 傳奇女王伊利沙伯:黃金盛世》, 一跳便是30年後, 伊利莎伯女皇一世又要面對另一大政治危機---西班牙無敵艦隊大舉入侵。跟首部曲一樣愛情線少不免, 令到這位Virgin Queen終生不嫁, 肯定又有另一位令女皇對愛情死心的情郎出現。

Cate the Great從不會失手, 回歸國際成名作的角色, 由少女變為盛年婦人, 情緒起伏霸氣柔情演得只有更好, 只是........令Cate the Great演技感覺上失色了的, 是電影本身。

首部曲古裝歷史片包裝實際卻是娛樂緊張奇情劇情史詩大作, 但導演Shekhar Kapur今次便明顯失手了, 劇情發展變得鬆散不夠緊湊, 部份時間也有悶場, 這間接亦影響了Cate the Great的演出, 讓人有不及前作的錯覺。 (不要緊, 我們還有Bob Dylan!!!!)

配角方面, 首部曲的love interest---Joseph Finnes表現不太突出, 但亦有Geoffrey Rush及Christopher Eccleston出色的助陣, 今作卻是有好演員卻不能好好發揮, 包括上集表現出色的忠臣Geoffrey Rush, love interest的航海家Raleigh---Clive Owen, 瑪麗女皇Samatha Morton, 宮女Abbie Cornish......

美術、服裝及化粧也是頂級水準, 跟首部曲不遑多讓, 只是音樂方面由Craig ArmstrongA.R. Rahman代替了首部曲的David Hirschfelder, 氣勢頓減數倍, 未能由音樂帶起, 除了學跳舞一幕, 依利莎伯幻想自己回到少女時, 背景音樂用回前作的, 同場比較高下立判。

海上戰爭場面在CG的運用下也出色, 在現今水準看卻是較小兒科。

總結的一句........um...Cate the Great的每一部演出也是怎樣也不應錯過的。

《Elizabeth: The Golden Age》總評分
導演:19/30
劇本:9/20
演員:15/20
美術:10/10
技術:9/10
音樂:7/10


總分:69


其他朋友的觀後感:
Agnesvaria :用金打造也不保《Elizabeth: The Golden Age》

DK Movies的相關文章:
最美麗女星 No.5 : Cate Blanchett
皇后駕到‧Cate as BOB DYLAN!!!!
皇后駕到‧Cate the Golden Age
皇后駕到‧Cate the Great Her Majesty!

4 則留言:

Agnes Tse 說...

好在Cate the Great唔係一片女星, 無Golden Age, 仲有大把!

聞說Shekhar Kapur心口有勇字, 聲言要再拍多一集當係三部曲. 其實Shekhar Kapur最錯係無叫make up team幫Cate化老妝!

Donald Kwan 說...

艾麗絲謝:

係呀係呀, 應該有第三集呀,

諗諗下, 可能會講佢去睇莎士比亞名劇羅密歐and茱麗葉, 又賜婚貴族女嫁俾貴族佬, 拆散貴族女及莎士比亞的事蹟添...hehe

你講開又講, 化粧真係唔夠老喎, 黃金盛世時Elizabeth應該有5張幾啦應該.....

匿名 說...

每次看呢部電影的第一部,我就慶到辣雞,邊有導演咁無品,為了自己本自傳收得,就寫假野來傷害演員的事業。如果他企在我面前,我真想摑他一記耳光,最好呢個導演快點影壇消失。

Donald Kwan 說...

SHIRLIE:

有件0既事?? 我真係唔知喎, 冇留意到添...等我上網找找先... :D

Blog Widget by LinkWithin

older posts......

Powered By Blogger