2007年1月16日

金球獎最佳電影!


《Babel》7項提名雖只贏了一項, 但那是最大的"最佳電影(戲劇)", 這足以令《The Departed》已失去最熱門的位置(雖然Martin Scorsese眾望所歸得"最佳導演");《Dreamgirls》得三獎, "最佳電影(喜劇或音樂劇)", "男配角"及"女配角", 演員勢力不可忽視;《The Queen》又有"最佳女主角(戲劇)"及"最佳劇本" .....大獎被四套電影瓜分, 任何一套也有機會成為Oscar 2007 Best Picture Race的大贏家。

我想起5年前的Oscar 2002, 《Lord of the Rings: Fellowship of the Ring》、《A Beautiful Mind》及《Moulin Rouge!》爭得頭崩額裂, 未到最後一刻難分死活。結果保守(及大部份人已忘記)的《A Beautiful Mind》勝出, 另外兩套則成為了經典。

(金球獎 Golden Globes 2007 全得獎名單)

4 則留言:

匿名 說...

Hurrah!!

其實Helen Mirren先係大贏家,一個人拎兩個最佳女主角!

Donald Kwan 說...

仲要係兩個獎都係飾演英女皇, Eliazabeth I & II......

匿名 說...

未睇過Helen Mirren扮女皇

但我幾鍾意Judi Dench @ Shakespeare in Love,都係扮Elizabeth I

Donald Kwan 說...

Cate Blanchett在2007年會有"Elizabeth"的續集添....期待....

Blog Widget by LinkWithin
Powered By Blogger