2007年11月23日

"Enchanted"替Disney重奪感恩節票房寶座!!!

......其實《Enchanted》在北美只開畫一天, 所以能否替迪士尼重奪在90年代的橋頭堡---感恩節週末票房寶座花落誰家還是未知之數, 不過...

01)Disney Princess Come Real to Life!!!
She sings, she dances, she dies... 還有兩位Prince Charming, 自會吸引大量少女、青女、媽媽、婆婆...當然少不了像我一樣, 傳統Disney 2D動畫/Movie Musical的die hard fans進場;

02)口碑!!!
Rottentomatoes的影評人好蕃茄指標: 93%(88位)
Rottentomatoes的user好蕃茄指標: 90%(64位)
Boxofficemojo的user評級: B+(148人, 75%以上給"A")
IMDB的user評分: 8.2/10(1,038人)
網友Kenneth6433: The only thing better than Hairspray, that's... ;

03)今年的Harry Potter已於暑假上映了......


以上3大原因, 足以令曾於94-99年連續六年稱霸的Disney(Buena Vista), 很有機會打敗Universal及Warner Bros.重奪感恩節票房冠軍寶座。

人憑電影貴, 電影亦憑人貴。Tom Hanks及Julia Roberts也力讚、亦90%穩操勝券能獲得奧斯卡女主角提名的Amy Adams, 幾可肯定她從此會踏上一條廣闊的青雲大道。(Amy Adams亦有份演出Tom+Julia的巨作《Charlie Wilson's War》)


90年代以來, Thanksgiving Long Weekend的票房冠軍電影:

2006: Happy Feet(Warner Bros.)
2005: Harry Potter 4(Warner Bros.)
2004: National Treasure(Disney)
2003: Dr. Seuss' The Cat in the Hat(Universal)
2002: Harry Potter 2(Warner Bros.)
2001: Harry Potter 1(Warner Bros.)
2000: Dr. Seuss' How the Grinch stole the X'mas(Universal)
1999: Toy Story 2(Disney)
1998: A Bug's Life(Disney)
1997: Flubber(Disney)
1996: 101 Dalmatians(Disney)
1995: Toy Story(Disney)
1994: The Santa Clause(Disney)
1993: Mrs. Doubtfire(20th Fox)
1992: Home Alone 2(20th Fox)
1991: The Addams Family(Paramount)
1990: Home Alone(20th Fox)

7 則留言:

Kenneth6433 說...

希望Enchanted生生性性大賣~!!!
真係好好睇!!!
我睇o個場唔係好多人...不過可能多數人都會Weekend先睇,同埋美國又應該會多D人睇,加拿大得好少戲院有得睇...唔知點解...希望美國方面多D戲院上多D人可以睇到~!!!

Donald Kwan 說...

Kenneth6433:

"ENCHANTED"周三周四開畫兩天已收1,400幾萬美元, 估計五六日三天可以收3,000萬以上, 做硬票房冠軍.

加上"JUNO"要到12月5日才開畫, "ATONEMENT"及"THE GOLDEN COMPASS"都要到12月7日先正式上映... "ENCHANTED"應在沒有強勁對手做兩週冠軍...

若口碑真的一如網上流傳般那麼好的話, 又加上估計最少的三項金球獎提名, 票房強勢應還可以伸延至聖誕新年檔期.

Kenneth6433 說...

我睇IMDB個個睇完COMMENT都係I am in Love with this movie, go see it, you wont regret it!!!之類,同埋好多POST都係問'我係男仔會唔會覺得唔好睇''之類,可能大家睇之前有擔心,睇完覺得咁好睇就讚得又勁D,不過真係好似好少戲係咁好口碑 (雖然最近有HAIRSPRAY),但起碼DISNEY電影好似好耐無試過LU,只可以講我睇之前有好大好大期望,睇完都無失望~~~~希望HK都快D做~!!!

Donald Kwan 說...

KENNETH6433:

剛剛收到的消息, 一般估計"Enchanted"的5天感恩節Long Weekend票房會有5,500萬左右, 成為歷史上感恩節開畫成績no.2電影...

ALL TIME BIGGEST 5-DAY THANKSGIVING OPENINGS
1.Toy Story 2 - $80.1M
2. Enchanted - $55.48M (estimate)
3. Unbreakable - $46M
4. A Bug's Life - $45.8M
5. 101 Dalmations - $45M

sources: http://news.fantasymoguls.com/originalcontent/2007/11/rough-wednesday.html

Kenneth6433 說...

WAH...如果真係的話...真係Disney 天下...(除左unbreakable...)

匿名 說...

Unbreakable都算係disney的,但係係disney旗下Touchstone Pictures出品

咦,all time biggest竟然冇harry potter? 奇,我記得harry potter 1當年都好勁的

Donald Kwan 說...

Kenneth/Ben:

這些統計是有取巧的地方的...

"ALL TIME BIGGEST 5-DAY THANKSGIVING OPENINGS"

排行條件1:要週三開畫的才能計"5天週末"。 若因電影是週五開畫的, 便會放入"3天週末"來計算...

排行條件2:只計感恩節週末開畫的。若在前一, 兩星期已開畫, 到感恩節仍豐收的, 又不會放於他的計算之內...

不過在我文章上寫的90年代以來冠軍, 我則是計整個感恩節檔期的, 沒有分7/5/3天之類...

Blog Widget by LinkWithin

older posts......

Powered By Blogger