2008年2月26日

奧斯卡2008... 教我最叫好的一刻!!!


雖然"變形金剛"三輸, "魔法奇緣"又三輸...... 但基本上除了"魔幻羅盤"得到的最佳視覺效果外, 其他獎項結果我還是心服口服滿意稱心的。(很想快點看最佳歌曲得獎電影《ONCE》!)

除了"英倫小眾藝術片女王"Tilda Swinton一躍成為金像女星外, 教我最開心的還是Marion Cotillard的獲獎....... 歷史上第2位非英語電影的影后...... 這個獎得來不易, 卻又是超班地實至名實。

Marion Cotillard, Bravo!!!!!!!


相關文章:
- OSCAR 2008... there will be 得獎結果!!!
- 令人心碎的Marion Cotillard
- Hottie of the day: Marion Cotillard
-《La vie en rose 粉紅色的一生》 (電影觀後感)

8 則留言:

Arohamibo 說...

台上感錯愕及驚訝的她.不停的說"thank you thank you" 口震震,很可愛

匿名 說...

尋日睇到呢一段

好感動!

cLaireeeee 說...

falling slowly好好聽
我都好想睇 ONCE
電影節得兩場 , 就快爆哂啦....

匿名 說...

Once is superb... a very touching film engaging you in a simple manner.. go go go

Donald Kwan 說...

arohamibo:

睇埋佢BAFTA及OSCAR上台得獎時啲"真性情", 更加覺得MARION係實至名歸呀!

Donald Kwan 說...

BEN:

係呀... 呢個獎得嚟都唔算易呀 好值得感動.. :D

Donald Kwan 說...

KENJI:

你又睇咗? 咁快手.....

Donald Kwan 說...

cLairE'〃 × doro...

唔係已經爆晒咩?

Blog Widget by LinkWithin

older posts......

Powered By Blogger