2008年2月17日

魔法奇緣的Nancy...Idina Menzel唱歌很好聽

看過《Enchanted 魔法奇緣》(觀後感), 除了Amy Adams外, 必定對那位不算太漂亮的Nancy也很難忘。演員Idina Menzel曾演出舞台及電影版《Rent》, 亦是一位歌手, 歌藝老實說也很不錯。

《Beowulf 貝奧武夫》的動聽主題曲"A Hero Comes Home"片末版, 便是由她主唱......她真身, 其實也頗有氣質的。



連結
IMDB: Idina Menzel
DK Movies: 《Enchanted 魔法奇緣》: 笑以外, 還意外地浪漫感人

3 則留言:

Kenneth6433 說...

O...原來BEWOLF係佢唱既...
佢好似仲有演出舞台劇WICKED 呀~

雖然佢唔係好靚(不少朋友睇完都有同一個問題: 點解佢去左童話世界之後靚左咁多...=-=)
不過真係幾唱得~~~

同埋好似話佢同PRINCE EDWARD係有首合唱歌GA...可能要等DVD 先有收錄LU...

Donald Kwan 說...

Kenneth:

"同埋好似話佢同PRINCE EDWARD係有首合唱歌GA...可能要等DVD 先有收錄LU..."

嘩, 如果係0既話, 我都買dvd喇...

Kenneth6433 說...

係呀...因為之前唔記得邊個YOUTUBE既MAKING OF,佢有話自己個角色''本來''無歌唱...言下之意即係有歌啦...唔知我有無聽錯呢...之後O係IMDB都好似有人講過下,希望係真啦~好期待DVD呀~

Blog Widget by LinkWithin

older posts......

Powered By Blogger