2008年9月16日

《Mamma Mia! 媽媽咪呀!》: 勿看我這篇... 我是唱反調的

嘻嘻, 唱下反調。

網上很多朋友也覺得《Mamma Mia! 媽媽咪呀!》得熱鬧, 看得很開心..... 其實我的感受也一樣, 畫面上的確帶出了這個氣氛。只是一邊看的時候, 有點投入不到的感覺。

個人很喜歡Musical的。近年的如《Moulin Rouge!》或《Hairspray》, 也是個人心中的經典。只是這部《Mamma Mia! 媽媽咪呀!》電影版, 劇情有點普通兒戲兼揾戲嚟做, 除Meryl Streep外的演員們, 在外型及演出上也不算十分吸引, 改編自ABBA的一系列名曲基本上是開心是熱鬧但也難說很動聽, 而舞蹈......um...... 服裝......er...... 美術...... oor.........

據說希臘實景拍攝...um.... 你說是清水灣第一灘, 我也會相信....

話雖如此, 電影也有一兩幕, 個人覺得是不錯的, 如Donna在海邊唱「情如呼拉圈」 「贏家通吃」 「The Winner Takes it All」, Meryl Streep就是Meryl Streep, 七情上面... 厲害!

其實印象深刻也只能記起以上這一幕.......

可幸, 演女兒Sophie的Amanda Seyfried脫俗可愛, 活潑生動, 表情多多。她好像演過很多電視劇....

就是這兩位演員, 令整部電影有點生氣。

END CREDITS時還有各演員的精彩歌舞演出......雖然都開開心心,但個人覺得難言精彩。

可能只是個人的想法, 請移玉步讀讀下列其他朋友的觀後感, 很多朋友是喜愛得很的..... :D

《Mamma Mia!》總評分
導演:21/30
劇本:11/20
演員:13/20
美術:7/10
技術:7/10
音樂:9/10



總分:68


其他朋友的意見:
arohamibo: Ma Ma Mia 媽媽咪呀!!活力十足的歌舞片,向寶刀未老的長輩演員們致敬
Ben: 媽媽咪呀!Mamma Mia! - 無失望之餘亦有驚喜,還有感動
gear:《Mamma Mia!》(媽媽咪呀) - 熱情澎湃,精彩豐富的派對
KK: 影后演技"大晒冷" - "Mamma Mia"
kenji: 影畫絮語 - 媽媽咪呀 Mamma Mia (1)
kenji:影畫絮語 - 媽媽咪呀 Mamma Mia (2)
創作人: 《Mamma Mia! 媽媽咪呀!》
畢政仁: Mamma Mia

14 則留言:

匿名 說...

哈哈~~~~
「情如呼拉圈」我沒有太大印象~~~
但「贏家通吃」 我在係咁 O 咀.....

匿名 說...

do u think Meryl whether can be nominate actress on GG or Oscar?

lt15

匿名 說...

我同你一樣..我覺得麻麻地..同hairspary 更加係冇得..比..可能aromibo 同gear 都話好睇,,攪到我好失望..歌你好聽但唱得唔係好..舞就更加唔得,,情節我仲覺得好唔順好似堆埋一埋攪個party 甘..中段有點悶場..其實唔係差..但只是普普通通沒有其他說得那麼精彩

Donald Kwan 說...

畢政仁:

「愛情呼拉圈」是N年前Pat Chan陳美齡改編abba的中文版呀...

"情如呼拉圈, 頻頻咁將我轉, 時時刻刻咁轉, 愛與恨難預算...我個心好亂, 像萬蟻心中鑽"...

好好聽架 :D

Donald Kwan 說...

lt15:

我諗吖.. GG都一定有份, OSCAR就... 睇下對手同聲勢啦..

Donald Kwan 說...

KYLE:

哈哈, 終於揾到人同我一樣感覺啦, 仲以為我係另類添...HEHE

John To 說...

我都覺得好一般,不過只係為咗睇MS已經值回票價,"倩如呼拉圈"一幕更足以令佢發揮真正功力(唔知有冇7成?)。
另外,全片其實只係部份實景,睇落發覺有好多係CHROMA KEY,流嘢嚟嘅。

匿名 說...

哈哈~~~ 岩岩去左download 來聽
我自己覺得麻麻地
不過我相信係我唔識貨~~~呵呵呵....

在我娘口中也聽過這個歌手,聽講好受歡迎的

http://www.51wma.com/sort/2_6285_221317.html


照計係呢首勒掛~~~

匿名 說...

看過musical版,都期待喎=p

Donald Kwan 說...

JOHN:

其實流嘢堅嘢都好, 其實我都覺唔算吸引啦..haha

Donald Kwan 說...

畢政仁:

係呢首啦... 其實英文版好好多....

Donald Kwan 說...

pinocchio:

其實都好多人喜歡架, 係我覺一般啫... 可能你好喜歡都未定架

匿名 說...

覺得珠玉在咁囉~

me. 說...

哈哈,我都係睇得好開心咯個~~

開心還開心,同意劇情有很多不通情理的地方,有幾幕像是夾硬來的感覺。

Blog Widget by LinkWithin
Powered By Blogger