2008年4月13日

第27屆香港電影金像獎: 內地女演員連續4年奪標!!!!

最佳電影:
《投名狀》
《門徒》
《姨媽的后現代生活》
《神探》
《跟蹤》
連導演及男主角都win到, 最佳電影冇理由唔係佢喎...

最佳導演:
陳可辛《投名狀》
爾冬陞《門徒》
許鞍華《姨媽的代現代生活》
杜琪峰、韋家輝《神探》
游乃海《跟蹤》
因為唔特別覺《投名狀》好, 所以唔想陳可辛win, 但數一數, 佢又原來《甜蜜蜜》以來11年未在香港win過, 都算啦... 佢《三更之回家》及《如果‧愛》都很好看...

最佳編劇:
須蘭、秦天南、林愛華、黃建新、許月珍、何冀平、郭俊立、阮世生《投名狀》
爾冬陞、秦天南、龍文康、高新《門徒》
李檣《姨媽的后現代生活》
韋家輝、歐健兒《神探》
游乃海、歐健兒《跟蹤》
《神探》的故事夠厲害, 都冇得爭....

最佳女主角:
毛舜筠《老港正傳》
張靜初《門徒》
斯琴高娃《姨媽的后現代生活》
劉若英《綁架》
蔡卓妍《戲王之王》
繼章子怡、周迅、鞏俐後, 香港影后連續第4年由內地演員獲得...... 好彩唔係阿sa, 我話過阿sa咁都可以攞獎我就請食飯..... 好彩冇爆冷.....

最佳男主角:
郭富城《C+偵探》
李連杰《投名狀》
劉德華《投名狀》
劉青雲《神探》
任達華《跟蹤》
內地演員連影帝都攻陷埋....咁李連杰都真係okay的, 不過如果憑"霍元甲"去年攞會有實至名歸啲.....

最佳女配角:
莫文蔚《老港正傳》
袁詠儀《門徒》
趙薇《姨媽的后現代生活》
邵音音《野。良犬》
邵美琪《跟蹤》
雖然唔識邵音音年青時的作品, 佢在《野。良犬》都做得幾好架, 對手仲要咁弱......

最佳男配角:
張家輝《出埃及記》
鄭中基《老港正傳》
古天樂《門徒》
劉德華《門徒》
周潤發《姨媽的后現代生活》

劉德華上台時的歡呼聲....嘩..... 我真係覺得佢應該2017年出嚟選下特首.....

最佳新演員
鍾嘉欣《十分。愛》
謝芷彤《門徒》
文俊輝《野。良犬》
黃孝恩《圍。城》
徐子珊《跟蹤》
都係佢架喇......

最佳攝影:
林志堅《出埃及記》
黃岳泰《投名狀》
姜國民《門徒》
關本良、余力為《姨媽的后現代生活》
鄭兆強《神探》
um....灰灰暗暗....我又唔覺佢攝影好厲害.....


最佳剪接:
彭順、彭正熙《C+偵探》
李棟全《投名狀》
鄺志良《門徒》
Tina Baz《神探》
David Richardson《跟蹤》
我也是選《門徒》......

最佳美術指導:
Anuson Pinyopotjiinee《C+偵探》
邱偉明《天堂口》
奚仲文、易振洲、黃炳耀《投名狀》
奚仲文、麥國強《門徒》
黃仁逵《圍。城》
投名狀的那些佈景近幾年都真係看到厭.....

最佳服裝造型設計:
Surasak Warakitchareon《C+偵探》
葉錦添《天堂口》
奚仲文、戴美玲、利碧君《投名狀》
馬煜轁《姨媽的后現代生活》
張世傑《神探》
海軍鬥水兵.......要投票都好難選.....

最佳動作設計:
江道海《雙子神偷》
程小東《投名狀》
李忠志《男兒本色》
錢嘉樂《門徒》
甄子丹《導火線》
甄子丹真係勁爆, 但佢個代領獎細姨就......條裙同個人想點?????

最佳音響效果:
Wachira Wongsaroj《C+偵探》
Sunit Asvinikul、Nakorn Kositpaisal《投名狀》
曾景祥《門徒》
Steve Burgess、王磊《導火線》
杜篤之、郭禮杞《戰.鼓》
邊個win, 我都覺差唔多....

最佳視覺效果:
Suchada Somasavachai《C+偵探》
吳炫輝《投名狀》
Ho Siu Lun、Chow Kim Hung、Ching Han Wong《門徒》
文少麟《神探》
梁偉傑、馬永安、梁耀豐、鍾智行《魔法小葫蘆》
都冇乜得選擇.....

最佳原創電影音樂:
Payont Permsith、Jadet Chawang《C+偵探》
陳光榮、金培達、Chatchai Pongprapaphan《投名狀》
金培達《門徒》
久石讓《姨媽的后現代生活》
Andre Matthias《戰.鼓》
其實個人覺得久石讓的音樂很不錯, 但跟《姨媽》的畫面好像不太夾.....

最佳原創電影歌曲:
兄弟《兄弟》
 作曲:陳奕迅
 作詞:劉德華
 主唱:劉德華、陳奕迅
迫得太緊《十分。愛》
 作曲:黃丹儀
 作詞:林夕
 主唱:吳雨霏
星光伴我心《老港正傳》
 作曲:金培達
 作詞:陳少琪
 主唱:鄭中基
流浪者之歌《明明》
 作曲:黃耀明、蔡德才
 作詞:林名
 主唱:黃耀明、周迅
問天不應《野。良犬》
 作曲:林子祥
 作詞:潘源良
 主唱:林子祥
吳雨霏唱live好難頂..... 老實講, 我覺得佢差過鄧麗欣喎.....

新晉導演獎:
郭子健《野良。犬》
游乃海《跟蹤》
黃修平《魔術男》
玩嘢咩....冇理由唔係游乃海....

最佳亞洲電影:
《不能說的.秘密》
《太陽照常升起》
《色,戒》
《東京鐵塔:我的母親父親》
《落葉歸根》
冇理由唔係《色,戒》.......

9 則留言:

Agnes Tse 說...

>其實個人覺得久石讓的音樂很不錯, 但跟《姨媽》的畫面好像不太夾.....

有同感. 久石讓的宏亮音樂要有像宮崎駿那種場面才是絕配. (其實徐克找川井憲次配"七劍", 我都覺得不夾!)

ZO 說...

我覺得投名狀得的都很合理~~~反而神探我只覺得普普呢...XP

Fun 說...

嗰個kary.. 其實佢好過鄧走音少少既,不過佢最衰係爛巨肺懶有料,其實都係勁走音~ d人有無耳仔架,仲繼續話佢唱得先死~ 尋晚又一鐵證啦~

小臭 說...

抬舉kary係咪"反stephy大聯盟"所為呢?不過點解而家d歌手唱live咁弱既,一般人平時唱k都唔會唱成咁啦

Agnes Tse 說...

有冇人覺得神探最後一場同"上海小姐"好似?!!!

Donald Kwan 說...

Agnes Tse:

你也覺吧... 不過久石讓的《太陽照常升起》我是覺得很好的, 很配合又壯觀。

"有冇人覺得神探最後一場同"上海小姐"好似?!!!"---> 哦? 我唔知"上海小姐"係乜添....

Donald Kwan 說...

ZO:

不只"投名狀", 其實就是"神探"我也覺不值最佳電影, "門徒"也欠了些.....

其實去年最好的華語片, 全跟金像獎無緣... 金像獎的影帝影后又不是香港演員.... 大家知乜事..

Donald Kwan 說...

Fun:

我都覺奇怪, 點解會有人讚kary歌唱得好...

Donald Kwan 說...

小臭:

"反stephy大聯盟"...哈哈, 好好笑...

Blog Widget by LinkWithin

older posts......

Powered By Blogger